Læs vores presseomtale

Aarhus-iværksættere satser alt på blå vin

Aarhus Stiftstidende

Tre drenge fra Aarhus har forsøgt at (gen)opfinde den dybe tallerken indenfor iværksætteri. De startede for to måneder siden deres egen virksomhed, hvor de sælger blå vin.

“Vi synes, det er en sjov idé, og vi håber, at den er kommet for at blive, siger drengene, da de besøger redaktionen.”

LÆS ARTIKEL

Radio24syv

Toupéer til unge mænd, den unge cykelrytter og kan vi byde på et glas blå vin?

Tre unge fyre fra Aarhus-området sælger blå vin. Anders Lund Madsen interviewer Simon Harboe Ditlevsen om opstart af Bluelife og introduktion af blå vin til Danmark.

HØR PODCAST

Lokalavisen Aarhus

Aarhus-iværksættere satser alt på blå vin. Tre unge mænd fra Aarhus har startet virksomheden Bluelife, der har omsat for 20.000 de første to uger.

De tre unge iværksættere, Simon Harboe Ditlevsen, Christian Haubro Pedersen og Mikkel Jensen, startede i 2017 deres egen virksomhed kaldt Bluelife, der udelukkende sælger moderne, blå vin.

LÆS ARTIKEL

Smag Aarhus

Hvad siger du til et glas blå vin? Hvis du er interesseret, så læs med her: Aarhus-firmaet Bluelife lancerede nemlig i december 2017 en række blå vine.

Bag Bluelife står tre unge iværksættere fra Aarhus, som importerer vinene fra Spanien.

LÆS ARTIKEL

Food Supply

I Aarhus har tre 18-19-årige drenge stiftet en virksomhed, der sælger blå vin.

Det er sjovt og smager godt, mener de. Bluelife har tre varianter, som sælges for cirka 90-120 kroner pr. flaske.

LÆS ARTIKEL